Det börjar vända!

Tassen med den stukade tån är bra!
Diareen är borta. För tillfället äter han allergifoder under utredningen... men förhoppningsvis är det inte foderallergi utan en magkatarr som har ställt till problemen.

Idag var vi ute och tränade igenom momenten i LK1 :)
Gud vad kul det var. Zack var så lycklig över att äntligen få träna ordentligt igen. Så överambitiös!
Nu känns en debut i lydnaden inte såå långt borta. Jag kan avslöja att jag faktiskt har suttit och kollat ut ett par tävlingar inom en snar framtid.

Agilityn tänkte jag också ta tag i inom kort. Gungan ska tränas in och kontaktfälten ska slipas på.

Jag har anmält oss till både en viltspårskurs och en apporteringskurs.

Äntligen är vi igång igen!



/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0