Kurs

Idag har vi varit på andra tillfället av kursen vi går på jag och Zack. Det är en grundlydnadskurs.

Idag har vi tränat på inkallning med störning, Zack och jag fick jobba med ganska mycket störning eftersom vi redan kommit ganska lång med just den träningen. Jätteduktig var han verkligen, kom till mig varje gång och struntade i den skojiga leksaken!

Vi fick även öva på några kontaktövningar! Vilket han också är jättebra på. Just kontakt har vi övat i princip från dag 1! Jag tycker att kontakt är en väldigt viktig byggsten.

Imorgon är det onsdagsträning på klubben och troligtvis ska vi åka dit en sväng :)
Jag är supertaggad på hundträning just nu!

/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0