Röntgen

Det är nu man ska börja bli nervös eller??
Idag har jag bokat tid för både ettårs-vaccination och HD/AD röntgen.
Hoppas att jag får vara med under röntgenundersökningen. Kanske kan fiska lite kontakter för framtiden liksom! Jag VILL jobba inom djursjukvåden med röntgen och jag har sett annonser från djursjukhus som söker röntgensjuksköterskor. Ingenting är omöjligt och jag ska kämpa för att nå dit!

GALET vad fort tiden går. Jag tycker inte att det var längesen vi var och kollade på den där lilla knubbiga valpen i kungsör som sen skulle komma att bli våran finaste vän i livet. Zack <3
 

Zack första timmarna i sitt nya hem <3
 
 
 
 

Zack 10 månader gamal.
 
/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0