Dålig start på nya året!

Zack inledde nya året med att bli halt på grund av en vurpa från en av hans alla dampattacker som han får när vi är ute på promenad och han får springa lös.
Koppelpromenad och vila får vi börja året med.. kul :/
Dessutom är han dålig i magen sen två dagar tillbaka. Idag ringde jag och rådfrågade vetrinären och hon tycket att jag skule fortsätta på samma spår. Alltså koka ris och kyckling och ge i små portioner samt köpa probiotika på apoteket. Sagt och gjort. Allt för min lille prins <3
 
Som om inte allt detta skulle vara nog så blir hans ögon aldrig riktigt bra från ögoninflamationen...
Det är en ynklig liten hund jag har i soffan brevid mig just nu :(
 
*STOR SUCK*
 
Vi som just nu håller på att träna rallylydnad förfullt.. och jag som är så träningssugen. Säkerligen Zack också för den delen!
 
/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0